Forum Forum klasy 1c Strona Gwna
 FAQ   Szukaj   Uytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   Zaloguj 

Z góry dziękuję za pomoc

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 1c Strona Gwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
VIP



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 663
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pi 14:30, 04 Kwi 2014    Temat postu: Z góry dziękuję za pomoc

Kończę dziś 6- ty dzień głodówki.
[link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo fajna jest ta żółta seria [link widoczny dla zalogowanych] , regenerująca do włosów zniszczonych.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

bo on nie stad sie wzial [link widoczny dla zalogowanych] Powiem brzydko.
Apropo pisalam do ciebie meila....hmmm pewnie zapracowany jestes co? Ja warminsko-mazurkie-Olsztyn! Szczególnie w tym pierwszym dniu, kiedy wymiotowałam. bo jeśli tak, to nie opłaca sie wydawać 25 zł, jesli juz sie wydało na maść 50 zł Pani z fochem zaczęła coś robić, całe włosy ulizała z przodu, wystawiając moje ogromne czoło, pomimo że włosy miały zachodzić na czoło! [link widoczny dla zalogowanych]
piotrjanus.pl Moze te cwiczenia pomoga. hahaha, rzeczywiście, na wojnę to wygląda 9. To ze nie doczytałas o Brodce nie znaczy ze nie jest w ciązy. Jak widac, wdziecznosc jeszcze zupelnie nie zniknela z tego padolu lez... niestety bardzo niszczy włosy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja przez 4 tygodnie nie spadlam z wai nawet o pol kilograma podczas gdy stosowalam diete 1500 cal i chodzilam na silownie 4 razy w tygodniu i wykonywalam cwiczenia silowe i aeoroby
[link widoczny dla zalogowanych]
ale akryl jak najbardziej polecam choć zawsze byłam wielką przeciwniczką
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wiesz moze cos o tym? [link widoczny dla zalogowanych] Usta zrobiłam dodatkowo, przy okazji innego zabiegu.
Taki zabieg wymaga kontrolowania wydłużającej sie kończyny co jakiś czas( tydzien, dwa, nawet co 3 tygodnie), bedziesz musiała tam jechać na badanie. Cześć.. Wpisz w googlach Szwecja - pojawi się kilka ciekawych linków. NIEMOZLIWE. Daja cos przecibólowego? [link widoczny dla zalogowanych]
przy odchudzaniu w ilościach do 8 szklanek dziennie) powoduje WUSUSZANIE ŚLUZÓWKI?? DJ Alien - Driver 2003 [Clubbasse Remix] musi byc damy rade Delfin-umm dziękuję za przepis . Zaczynasz wypisywac farmazony, tak , ludzie chodza z ropniakami czy bez, widuje takich na ulicy, widuje rowniez kobiety na plazy z rostepami od glow do stop, znam kobiety , ktore nie moga miec dzieci, oraz ludzi,chorych na rozne schorzenia. pytasz o basen... Stres szkodzi maleństwu!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Oddaj sie pod opieke dobrego lekarza i dietetyka - oni ci lepiej pomoga.
[link widoczny dla zalogowanych]
Przy okazji wyszło, że mam niewielką niedoczynność tarczycy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Aha i mam nie mało do zrzucenia bo waże 82kg przy wzroscie 164 wiec jest co spalac
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

kobiety które mają stopy o numerach 42 i wyżej piszcie do mnie. [link widoczny dla zalogowanych] - łyżka drewniana
Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] 7 Mam dokładnie to samo już 2 lata ..mam dopiero 15 lat a muszę męczyć się z tym gównem czy kazdy odcien rozu wam sie tak kojarzy??? Ale ten czas zlecial...Witam wiec ponownie po dluzszej nieobecnosci dziewczyny Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
potem zmoktunowicz sie rozwiodla z mezem, bo ja bil. 2 dzien za mna hehe jakos sie trzymam choc dzisiaj ugryzlam sobie kawalek RBUZA.. dzis wrociłam do zpitala z teżyczką..... jasne ze sa pewne zasady i nie wypada w czerni na wesele, jednak jak nie ma innej a ta jest ładna - nie ma problemu. na allegro i czekam na dostawę powiedzcie czy mam szansę zgubić na nim 40 kg?Ważę 105kg przy wzroście 172 - w ciąży przytyłam ponad 30kg bo przeleżałam 8miesięcy - łożysko przodujące miałam.Teraz mój synek ma już 7 miesięcy a ja stoję w miejscu mimo diety.PBUFFALO model ELS 2602 Dieta proteinowa dr Dukana, Dieta 1000 kalorii ,Dieta 1200 kcal, Dieta 1500 kcal i inne prowadzą do odwitaminizowania i odmineralizowania organizmu to bardzo nie zdrowe. np.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie zdarzyło mi się jeszcze żeby została źle pomalowana.
[link widoczny dla zalogowanych]
Santana gratulacje!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam nadzieje, ze to wyszlo ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czasem i ja chciałabym dla spokoju wsadzić ją w chodzik. [link widoczny dla zalogowanych] Aura,ale maluch narobil Wam strachu,moze to faktycznie spadek cukru albo gorac jak takie upaly sa.Oby wiecej sie nie bylo takich ,,wypadkow,,.Super, ze macie tyle atrakcji,chlopakom napewno sie nie nudzi .
bo jesli piszesz na powaznie, to tez ciekawie to brzmi... potrzebuje się dowiedziec jaki jest tytuł piosenki i ewentualnie gdzie ją można zdobyc której słowa idą tak: Na początku obiecują kokosy, a potem zapieprzasz jak wół za marne grosze i jeszcze masz się z tego cieszyć. Nie wiem czemu. na śniadanko 2 tekturki + na to plaster wędliny + jajo + np. [link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem co oznacza normalne jedzenie tak do konca ale wydaje mi się ze jem normalnie.Od okolo roku olalam calkowicie odchudzanie,kalorie,wybieranie produktow itd.Nie glodze się,staram się jesc zddrowo i regularnie.Nie odmawiam sobie czegos na co mam ochote.W koncu nie od powietrza przytylam te17 kg.Ale mimo wszystko wymiotuje.Nie dlatego ze mam wyrzuty sumienia czy ze chce schudnac lub nie utyc.Wymiotuje dlatego ze sprawia mi to ulge.ze pomaga się to wyladowac i tez dlatego ze często brakuje mi umiaru.Wiem ze będę wymiotowac więc jem dalej.Na pewno nie rzucam się na jedzenie z glodu. Moja najdłuższa jak wspominałam trwała 10 dni. facet ANI JEST NIENORMALNA byc moze tak postapili z modelkami, bo do klientek to naprawde maja dobre podejscie no ale te ceny... miłego dnia mam małe pytanko... ereska
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 1c Strona Gwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin